Breaking News Article

EOBI

 اس حقیقت سے انکار نہیں کیا جا سکتا کہ ایمپلائز اولڈ ایج بینیفٹ انسٹی ٹیوشن (EOBI) 1976 سے بزرگ پنشنرز کی بہت بڑی خدمت کر رہا ہے، جس میں میں خود بھی شامل ہوں۔ مثال کے طور پر، میں اپنی حالت زار کی وضاحت کرنا چاہتا ہوں۔ 1991 سے، میری شریک حیات اور میں، دونوں کی عمریں 75 سال سے زیادہ ہیں، EOBI گرانٹس کے لیے ریٹائرمنٹ کی مقررہ عمر اور اہلیت کو پہنچنے کے بعد، مستفید ہونے والے ہیں۔ اگست 2021 میں اپنی اہلیہ کے افسوسناک انتقال کے بعد، میں نے اس کے ماہانہ حصہ کے لیے درخواست دی۔ اس کے مطابق، میری درخواست منظور کی گئی، اور مجھے بغیر کسی رکاوٹ کے مئی 2022 تک مذکورہ فائدہ حاصل ہوا۔ تاہم، مجھے زبانی یا تحریری طور پر کسی بھی معلومات کے بغیر اس وقت یہ سہولت اچانک بند کر دی گئی۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ ای او بی آئی اس معاملے پر خاموش تھی، اور رہی ہے۔ چھ ماہ سے زیادہ انتظار کرنے کے بعد، نومبر 2022 تک، میں نے شکایت کے ساتھ عوامی مرکز میں واقع EOBI کراچی کے دفتر سے رجوع کیا۔ متعلقہ اہلکار نے مجھے 15 اپریل 2022 کا دفتری میمورنڈم دکھایا، جس میں بتایا گیا تھا کہ "ایک بیمہ شدہ شخص کو اسی مدت کے لیے اس ایکٹ کے لیے فراہم کردہ [فوائد] میں سے ایک سے زیادہ ادائیگی نہیں کی جائے گی {شق 28 (1)}



دوسرے لفظوں میں بات یہ ہے کہ متعلقہ وزارت اور ای او بی آئی کا اسلام آباد کا مرکزی دفتر گزشتہ چھ ماہ سے اس معاملے پر سوئے ہوئے تھے۔ EOBI کراچی کا فرض تھا کہ وہ مستفید ہونے والوں کو فوری طور پر مطلع کرے۔ یہ سرکاری غفلت کا سنگین معاملہ ہے اور ناقابل معافی ہے۔ متعلقہ حکام کو اس معاملے پر فوری طور پر غور کرنا چاہیے کیونکہ اس سے ملک بھر کے ہزاروں ضرورت مند، غریب اور پسماندہ بزرگوں کی زندگیوں پر سنگین مالی اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

No comments